HEDEFİ :
Katılımcılara toplam kalite yönetimi felsefesinin genel esaslarını, bu esasların yaşama geçirilmesinde kullanılan yöntemlerin neler olduğunu, yöntemlerin ve oluşturulacak süreçlerin uygulama adımlarını aktarmak ve bu konuda farkındalık yaratmaktır.
KAPSAMI :
– Kalite’nin evrimi,
– TKY’nin tanımları,
– TKY’nin temel ilkeleri,
– TKY yaratacağı değişim,
– Değişimin güçlükleri,
– Değişimi gerçekleştirebilmek için yapılması gerekenler,
– Direncin kırılması,
– TKY’de tüm çalışanların sorumlulukları,
– TKY’de sıkça kullanılan yöntem ve teknikler,
– Süreçlerin yönetimi,
– Öneri sistemleri.
KATILIMCILAR :
Kuruluşlarında Toplam Kalite Yönetimi anlayışını uygulamayı hedefleyen yöneticiler ve işlerinde sürekli gelişme anlayışını sistematik bir şekilde uygulamak isteyen çalışanlar.
KATILIMCI SAYISI :
Minimum 5, maksimum 10 kişi.
GEREKLİ ÖN BİLGİ :
Herhangi bir ön bilgi gerekmemektedir.
SÜRESİ :
1 Gün.